GeoMarketing, en genel tanımı ile coğrafi parametrelerin pazarlama, satış, dağıtım, forecast, analiz ve diğer mümkün olan süreçlerin içerisine entegre edilmesidir.
GeoMarketing
Lokasyon Bazlı Karar Destek Sistemi
Üretim, rakip, dağıtım kanalları, bayi, ulaşım, segmentasyon, fırsat, pazarlama stratejilerini harita üzerinde canlı olarak görmek isteyen ve bunlarla ilgili analiz yapmak isteyen, neredeyim, nerede olmalıyım sorularına cevap arayan bütün firmaların bir şekilde yaptığı ancak çok tanıdık olmadıkları bir terimdir.
Güncel ve geniş veri setlerine erişin
- İlgi noktaları (POI’ler)
- İstatistiksel veri erişimi
- Kurumsal veri erişimi
- Finansal veriler
- Operasyonel data setleri
Konumsal katmanlar ve veriler
- Başar Map Server
- Başarsoft POI verileri
- Coğrafi analizler
- Sektörel entegrasyon
İşinizi konumsal iş zekası ile geliştirin
- Zenginleştirilmiş iş verileri
- Dijital harita ortamında görüntüleme
- Analiz
- Raporlama
Aradığınız her noktayı ve adresi bulun
Gelişmiş arama işlemleri sayesinde gerek herhangi bir adresi, gerek yüklenmiş verilerinizi gerekse Başarsoft POI arşivinden ilgi noktalarını etkin bir şekilde harita üzerinde görüntüleyebilirsiniz. Arama işlemi adres girişi, nokta atışı veya koordinat girişi ile yapılır.
Rakiplerinizi görüntüleyin
Merkez ve müşterilerinizin yanı sıra rakiplerinize ait konum bilgileri noktasal yada sembolik olarak harita üzerinde gösterilerek geniş çaplı bir görüntüleme sistemi oluşturur.
Ve analize başlayın…
Kendi merkez ve müşteri verilerinizin konumları, alt detayları ve rakip noktaları da kapsayan erişilebilirlik, alansal değer, noktasal değer ve istatistiksel analizleri görüntüleyin. Sonuçları rapor olarak alın.
Referanslar
BP
Tavuk Dünyası
Saka
Domino’s Pizza
Terra Pizza
Little Caesars Pizza
Pasaport Pizza
Pizza Lazza
Avon