Cengiz SEVİM
İstanbul Bina Yönetimi Uzmanı
Türk Telekom Başarı Hikayesi
Türk Telekom Başarsoft’un Rotaban hizmeti ile çalışarak başarıya nasıl ulaştı?
Türkiye genelindeki lokasyonlarımızda 6.000 üzerinde personelimizin servis güzergâh planlamasını yaparken manuel iş yüküyle birlikte doğru planlamayı yapmaya çalışıyor, sürecin planlanmasından yönetimine kadar çeşitli zorluklar ile karşılaşıyorduk. Bu zorlukları atlatabilmek için girdiğimiz çözüm arayışında Başarsoft ile tanıştık. Başarsoft’un Rotaban adını verdiği “Servis Güzergâh Optimizasyonu” uygulaması ile sağlamış olduğu destek sayesinde personellerimizin adreslerini düzenleyerek koordinatlı bir yapıya kavuşturduk. Oluşturulan duraklar üzerinden personellerimiz için en doğru servis güzergâh planlamasını yaparak kolay bir şekilde optimize etme imkanı bulduk.
Rotaban sayesinde servis araçlarının yakıt tüketimi önemli ölçüde azaldı, bununla birlikte gerçekleştirilen optimizasyon ile daha az sayıda servis aracına ihtiyaç duyduğumuzdan daha az karbon salınımı ile çevreye karşı sorumluluğumuzu da yerine getirmiş, yönetim kolaylığı ve tasarruf sağlamış olduk. Desteklerinden dolayı Başarsoft ailesine teşekkür ediyoruz.