Navigasyon Destek ve S.S.S.
Başarsoft Haritası Kullanan Navigasyon Cihazları
Taşınabilir Navigasyon
- • GARMIN
- • GOLDMASTER
- • NAVITECH
- • NEXT
Araç için Navigasyon
- • CENMAX
- • DAIICHI
- • NAVITECH
- • NECVOX
- • ROADSTAR
- • XETEC
Başarsoft Haritalarını Tercih Eden Otomobil Markaları
- • Renault
- • Dacia
- • Ford
- • MG Auto
- • Fiat
- • Hyundai
- • Honda
- • Toyota
- • Mitsubishi
- • Suzuki
Navigasyon ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular
Hayır, navigasyon cihazınızı aldıktan sonra GPS ya da kullanım için ayrı bir ücret ödemeniz gerekmiyor.
Cihaz otomatik olarak size yeni bir rota çizer. Hedefinize ulaşana kadar yapılan rota değişikliklerinde rota çizmeye devam eder.
a) IGO arayüzü kullanan cihazlar için(Next, Navitech, Goldmaster, AselsanNet, Prestigio, Oblio, FlyAudio, Necvox, Xetec, Hei,Roadstar, Telefunken, Vendeka); www.naviextras.com
b) Garmin için; www.garmin.com.tr
Cihazların güncelleme web sitelerinde ayrıca diğer ülke haritaları da yer almaktadır. Bu siteler üzerinden istediğiniz ülke haritalarını satın alıp cihazınızda kullanabilirsiniz.
Güncelleme işlemi markaya göre değişmekle beraber genelde cihaz ya da navigasyonun kurulu olduğu SD kartın bilgisayara bağlanmasıyla gerçekleşir. Direkt GPS uydularından güncelleme gibi bir durum söz konusu değildir.
Navigasyon cihazlarında minimum 1 yıl boyunca ücretsiz güncelleme standarttır. Üreticilere göre bu sürenin üzerine çıkılabilir.
Bazı markalar 1 yıl, bazıları 2 yıl gibi süreler ücretsiz güncelleme verdikleri gibi ömür boyu güncelleme süresi sağlayan markalar da mevcuttur.
* Ömür boyu güncelleme, ilgili kanun gereği 5 yıl ile sınırlandırılmaktadır.
Başarsoft yılda 3 güncelleme üretmektedir. Kullanıcılar bir yıl içerisinde çıkan bütün güncellemelerden yararlanabilirler.
Her güncellemede harita ve POI verileri değişmektedir. Ancak güncellemeye göre ek veriler ve özellikler de eklenebilmektedir. Güncelleme sırasında yaşanabilecek bağlantı sorunları nedeniyle işleme başlamadan önce program ve içeriğinin yedeklenmesi önerilir.
Eğer daha önce yedek aldıysanız tekrar yükleyerek çalıştırabilirsiniz. Ancak yedek almadıysanız cihazınızın yetkili satıcı firması ile görüşüp sorununu giderebilirsiniz.
Marka ve modele göre değişmekle beraber;
IGO8 yazılımında : Cihazınızın Menü >> Ayarlar >> Hakkında kısmından,
IGO Primo: Menü >> Diğer >> Yardım >> Hakkında >> Diğer >> İçerik >> Haritalar kısmından,
Garmin : Ayarlar >> Hakkında >> Haritalar menüsü üzerinden harita versiyonunuzu öğrenebilirsiniz.
basarsoft.com.tr web sitesi üzerinden yeni çıkan haritaları Harita Kapsamı bölümünden bulabilirsiniz.
Bu gibi durumlarda cihazınızın üretici firmasına başvurmanız gerekiyor.
Harita ile ilgili hata bildirimlerizi harita@basarsoft.com.tr adresine bildirebilirsiniz.