TEAMER

Saha İş Gücü Yönetimi Uygulaması

Saha ekibi bulunan firmalar ve kurumlar için CBS tabanlı geliştirilen TEAMER, sahada yürütülen proje ve iş takibi, proje yönetimi, optimize etme, görselleştirme ve raporlama sistemidir.

Web uygulaması üzerinden oluşturulan işler, ilgili ekiplere atanır ve saha ekipleri, mobil uygulama ile görevlerini iş önem derecesine göre takip ederek çalışabilirler. TEAMER uygulaması ile;

  • — Saha ekibinizin özelliklerine göre hizmet noktaları ve müşterilerinize sunduğunuz hizmetin planlama kurallarını belirleyip, günlük/haftalık saha iş emirleri oluşturabilirsiniz.
  • — Birçok projenizi ve işlerinizi tek bir uygulama ile yönetim kurallarınızı belirleyerek yönetebilirsiniz.
  • — Konum bazlı mobil uygulama sayesinde saha ekibinizi yöneterek, hızlı iletişim kurabilir, en kısa rotadan görev yerine ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
Teamer Logo 1

TEAMER Hakkında Detaylı Bilgi

Formu doldurun, size hemen ulaşalım.

Slide 1

İş Emirleri Oluşturun

İş Emri Ekranında:
Projelerinizin altındaki ekipler ve ekiplere atayacağınız işler kendi belirlediğiniz bölgeler içerisinde yetkilendirin.
Bu bölgeler;
• Manuel olarak kendi çizdiğiniz çalışma alanları,
• İl, ilçe, mahalle kırılımına kadar idari bölge alanları.
olarak belirleyin.
İster manuel ister toplu şekilde ziyaret noktalarınızı, depolarınızı ve detaylarını sisteme girin.
Periyodik ya da anlık iş ve proje oluşturun ve ilgili saha ekibine hızlı bir şekilde iş ataması yapın.

Slide 1

İşlerinizi Daha Etkin Yönetin

Planlama Ekranında:
• Geliştirmiş olduğumuz TSP algoritması ile iş emirlerinizi en kısa rota mesafesine göre sıralayın.
• Hesaplanan rotaların detaylarını görüntüleyin.
• Uygulama yöneticisi tarafından, saha ekiplerine atanan iş emirlerini önceliklendirip manuel olarak düzenleyin.
• Canlı konum takip özelliği ile saha ekiplerinizi harita üzerinde takip edin.

Slide 1

Daha Kolay Yönetin

Yönetim Paneli Ekranında:
• Tüm projelerinizi tek uygulama üzerinden yönetin.
• Uygulama kullanıcılarınıza istediğiniz yetkiyi verin.
• Saha ekibinizde yer alan kişileri, isteğinize bağlı olarak manuel veya otomatik şekilde sisteme ekleyip yönetin.
• İş kuralı yönetimi ile proje takip ve yönetimini kontrol altında tutun.
• İçerik yönetimi ile iş kategorilerinizi, iş önceliklerinizi ve iş tiplerinizi belirleyin.

Slide 1

Detaylı Rapor Oluşturun

Takvim ve Raporlama Ekranında:
• Çeşitli grafikler ile karar verme sürecini yönetin.
• Raporlama ekranı ile iş ve proje detaylarını görüntüleyin.
• Anlık ve geçmişe dönük raporlar ile karar verme sürecini hızlandırın.
• Takvim ekranı ile günlük, haftalık ve aylık oluşturmuş olduğunuz iş ve proje detaylarını görüntüleyin.

TEAMER’ın Kullanıcısına Kattığı Değer

Web Üzerinden
İş Planlaması ve Takibi

Planlanan-Gerçekleşen
Rota Karşılaştırması

Proje/İş Emri Yönetiminde
Zaman Tasarrufu

Günlük/Haftalık İş Planları Sayesinde
Unutulan İş/Proje Takibi

Personel Takibi ve Planlaması ile
Ekip Yönetiminde Verimlilik Artışı

Gün/Saat Bazında Geçmişe Yönelik veya
Anlık Raporlama ile İş/Proje Yönetimi

Akıllı Şehirler için TEAMER Modülleri

Akıllı Katı Atık Yönetim Uygulaması

Konteynerlarınızı, araçlarınızı, şoförlerinizi yönetme, takip etme ve planlama imkânı sağlayarak harcamalardan ve zamandan kazanç sağlamayı hedefleyen atık yönetim sistemi uygulamasıdır.

Akıllı İlaçlama Yönetim Uygulaması

İlaçlama hizmetindeki amaç, doğaya ve çevreye zarar vermeden ilaçlama yaparak çevrede oluşabilecek salgın hastalıkların önüne geçmektir. Akıllı İlaçlama Yönetim Uygulaması ile periyodik işlerinizi ve görevlerinizi yönetebilirsiniz.

SOYDAP

Ekonomik sıkıntı yaşayan vatandaşların temel ihtiyaçlarını karşılama görevini üstlenen belediyelerin, yardımlarını takip edebileceği ve raporlayabileceği yönetim sistemidir.

Akıllı Park ve Bahçeler Yönetim Uygulaması

Parklar, yeşil alanlar, çocuk oyun alanları, mezarlıkların bakım, onarım, temizlik, sulama vb. sahada yürütülen işlerin konum tabanlı kayıt altına alınarak yönetilmesini sağlar.

Akıllı Zabıta Yönetim Uygulaması

Zabıtalar görevlendirildikleri bölgede kamu düzenini sağlamak, huzuru tesis etmek ve halk sağlığını korumak adına ruhsat, sağlık, kaçakçılık gibi birçok konuda gezici olarak denetim yaparlar. Yoğun iş takibi ve raporlamalarınızı Akıllı Zabıta Yönetim Uygulaması ile yapabilirsiniz.

TEAMER Hakkında S.S.S.

TEAMER ile proje bazlı yetkilendirme yapabilir miyim?

Evet. Web uygulamasında yer alan yönetim panelinden;

  • — kullanıcı yönetimindeki kişiler,
  • — iş kuralları yönetimi,
  • — işlerin kategorisi,
  • — öncelik türü,
  • — tamamlanma türü,
  • — iş tipine ait içerik yönetimi kurallarını

proje bazlı olarak yetkilendirebilirsiniz.

TEAMER ile farklı kullanıcılar için yetkilendirme yapabilir miyim?

Evet. Uygulama içerisinde düzenleme, görev ve geri bildirim onayı, iş emri atama gibi fonksiyonlar, farklı hiyerarşik yapıdaki kullanıcılara göre aktif/pasif hale getirebilirsiniz.

Mobil uygulamada offline çalışma özelliği var mıdır?

Evet, mobil uygulama internet erişiminin olmadığı zamanlarda, herhangi bir veri girişi yapıldığında lokal veri tabanında saklar ve internet erişimi sağlandığı anda bilgileri sunucuya aktarır.

Uygulamada Planlanan/Gerçekleşen rota kıyaslaması nasıl yapılıyor?

Araç Takip Sistemi cihazlarından alınan konumlar ya da mobil cihazlardan gelen konumlar ile rota servislerinin hesapladığı rotalar aynı ekran üzerinde gösterilerek gerçekleşen/planlanan rota kıyaslaması yapılmaktadır.

Referanslarımız

Başarı Hikayelerimizi İncelediniz mi?

Ürünlerimiz/Çözümlerimiz Hakkında Detaylı Bilgi