Yeni Nesil 112 Tek Çağrı Merkezi Projesi

Yeni Nesil 112 Tek Çağrı Merkezi Projesi, T.C. İçişleri Bakanlığı ile birlikte ASELSAN, yürütülen projede, polis, ambulans, itfaiye, orman yangın gibi acil çağrı numaralarının tek bir numarada (112) toplanmasını ve tek bir çağrı merkezi ile yönetilmesini amaçlar.

İçişleri Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi tarafından geliştirmesi yapılan yazılımlar için Başarsoft; BMS sunucu yazılımı ile çağrı merkezinde çağrıların karşılanması ve en hızlı şekilde doğru adresin tespiti ve araca yönlendirilmesi süreçlerinde destek vermektedir.

Araç içinde ise %100 yerli Yolbil saha iş gücü yazılımız ile verilen koordinatlı iş emrine (ambulans, polis, jandarma, itfaiye) sesli yönlendirme ile offline navigasyon desteği sağlanmaktadır.

Proje başta büyük iller olmak üzere tüm Türkiye için yaygınlaştırma çalışmaları devam etmektir.

Proje web sayfası ve detaylar için: http://www.112.gov.tr/112-acm-projesi