Meryem MUSLUOĞLU OLGUN
Türkiye ve İsrail Operasyon Direktörü
GfK Başarı Hikayesi
GfK Başarsoft’un Sahadan Veri Toplama Uygulaması’nı kullanarak başarıya nasıl ulaştı?
Başarsoft ile 2018 senesinden bugüne kadar stratejik iş ortaklığımız aktif bir biçimde devam etmektedir. Birlikte geliştirmiş olduğumuz uygulama sayesinde 2018 senesinde tam sayım çalışmalarımızı dijital ortama taşıma fırsatı bulduk. Bu sayede uzay veri tabanımızı canlı tutma ve düzenli güncelleme konularında müthiş bir ilerleme kaydettik. Kullanmış olduğumuz uygulama geçen seneler içerisinde değişen ihtiyaçlarımıza ve taleplerimize yönelik olarak geliştirilmeye devam etti.
Dijitalleşmenin getirdiği avantajlar neticesinde kalite, hız ve maliyetlerimizde anlamlı iyileşmeler yaşadık. Geçmişe dayalı veri tabanımız sayesinde takibini yaptığımız sektörlerin gelişimini ve değişimini yakından takip etme ve detaylı analiz etme fırsatımız doğdu.
Türkiye’de elde ettiğimiz başarının ardından tasarlamış olduğumuz uygulamayı 2020 senesinde GfK’nın faaliyette olduğu Orta Doğu ve Afrika ülkelerinde de kullanmaya başladık. Başarsoft, bu genişleme ile birlikte bizlere dünya çapında da servis verebilen bir iş ortağı olduğunu ispatlamış oldu.
Bununla birlikte geçtiğimiz yıllar içerisinde birlikte geliştirmiş olduğumuz uygulama üzerinden farklı sektörlerden öncü firmalara ve üreticilere tek seferlik veya sürekli olmak üzere pazar büyüklüğü, tam sayım, bayi konumlama gibi farklı araştırma türlerinde de hizmet vermeye başladık.
Başarsoft ve GfK sektördeki deneyim ve bilgi birikimini harmanlamayı çok iyi başarmış iki stratejik iş ortağıdır. Takip eden yıllar içerisinde birlikte müşterilerimizin ve pazarın ihtiyaçlarına göre yeni iş modelleri ve katma değerli hizmet üretmeye devam etmek en büyük arzumuz.