Üç panele 12 konuşmacı katıldı
Etkinliğin panel oturumlarında ise farklı sektörlerde Başarsoft ürün ve çözümlerini kullanan firma temsilcileri, kendi deneyimlerini paylaştı. Moderatörlüğünü Başarsoft İş Geliştirme ve Satış Direktörü Can Yağar’ın yaptığı, ‘Pazarda Rekabet Gücü ve Marka Perspektifleri’ konulu panelde, Domino’s Pizza Kıdemli İş Geliştirme Analisti Umut Sezgin; Aygaz Dijital Pazarlama Çözümleri ve Veri Analitiği Müdürü Mehmet Güzel; Ak Gıda-İçim Süt Süt Alım Müdürü Ahmet Doyuk; Doğanay İş Geliştirme Müdürü İlker Tuğrul soruları cevaplandırdı.
Moderatörlüğünü Başarsoft Veri Analizi ve Yayın Yöneticisi Necmettin Ertaş’ın yaptığı, ‘Başarıya Giden Yolu Kısaltmak Mümkün mü?’ konulu ikinci panele ise farklı sektörlerde rota optimizasyonunun nasıl uygulandığı değerlendirildi. Panele, Yurtiçi Kargo Yazılım Geliştirme Müdürü Ümit Köse; Türk Hava Yolları Servis Koordinasyon Görevlisi Atakan Eren Meral; Arkas Lojistik AR-TİM ve Filo Yönetimi Koordinatörü Sinan Şaroğlu ile Dydo Drinco Kıdemli Proje Yöneticisi Durmuş Aydoğdu katıldı.
Moderatörlüğünü Başarsoft Data Direktörü Yalçın Öztürk’ün gerçekleştirdiği, ‘Sürdürülebilirlik Çağında Veri Odaklı Yaklaşım’ konulu son panele ise Turkcell Mekansal Zeka Birimi Müdürü Semih Öğün; Albaraka Türk Katılım Bankası Dijital Satış ve Pazarlama Birim Müdürü Osman Aktaş; Amazon Müşteri Deneyimi Direktörü Nimet Çukurluöz Aslan; Etstur E-Ticaret Kategori Müdürü Murat Kıray soruları cevaplandırdı.
Panellerin ardından ise PTT Bilişim Daire Başkanı Aydın Atalay, ‘PTT ve Coğrafi Bilgi Sistemlerinin Kullanımı’ konulu bir sunum gerçekleştirdi.
Tüm panelistlerin isimlerine özel yapılmış fidan bağışı sertifikaları ise Başarsoft İş Geliştirme ve Satış Müdürü Aslı Savaş, Başarsoft İnsan Kaynakları Müdürü Selin Tefil, Başarsoft Ürün Yöneticisi Tuğçe Duran, Başarsoft Proje Yöneticisi Nazlıcan Soylu ve Başarsoft İş Geliştirme ve Satış Müdürü Çelen Dal tarafından verildi.
Etkinlikte sonunda ise akıllı telefonlar üzerinden gerçekleştirilen ödüllü bilgi yarışması, büyük ilgi gördü. Firma sunumlarını içeren sorulara, doğru ve en hızlı cevabı veren ilk üç katılımcıya ise çeşitli teknoloji ürünü hediyeler verildi. Etkinlik ‘Yaza Merhaba’ kokteyli ile son buldu.
27 yıldır sürekli kendini geliştiren Başarsoft, Coğrafi Bilgi Sistemleri alanında ürün ve çözümleriyle, geleceğe değer katan teknolojiler üretmeye devam ediyor. 1997 yılında akıllı harita üretimi alanında faaliyetlerine başlayan Başarsoft, günümüzde Türkiye’nin en güçlü ve güncel sayısal harita altyapısına sahip. Başta navigasyon olmak üzere, akıllı şehir ve altyapı şebeke yönetimi, e-ticaret, kargo, lojistik ve rota optimizasyonu, saha iş gücü ve yönetimi, lokasyon bazlı servis ve çözümler gibi ekonominin hemen her alanında çözümler üretiyor.