NOS Başarsoft Saha İş Gücü

Sahadan Veri Toplama ve Ekip Yönetim Uygulaması Modülleri ve Özellikleri

  • • Uygulama altında Türkiye için Başarsoft haritaları ve ihtiyaca yönelik POI veri tabanı bulunmaktadır.
  • • Çözümümüz sahadan veri toplamak için saha çalışanlarına sağlanan mobil uygulama ve yönetim için raporlama ekranından oluşmaktadır.
  • • Mobil uygulama Android tabanlı olup iOS için geliştirme süresine ihtiyaç duyulmaktadır.

Sistemin 3 modülü bulunmaktadır.

  • • Ana modül, merkeze bağlı saha yönetimi
  • • Tedarikçi modül, sahada sizin için çalışan farklı firmaları tek merkezden yönetmek
  • • Müşteri modülü ise sahada gerçekleştirdiğiniz operasyonlarınızı müşterilerinize anlık raporlamak içindir

Ana Modül

Sahadan veri toplamak için oluşturulmuş mobil uygulama, veri toplayan kişileri anlık izleyebileceğiniz ve toplanan veriler hakkında çeşitli raporlar alabileceğiniz mobil ve web uygulamasından oluşmaktadır. Sahadan toplayacağınız verilere ilişkin çeşitli formlar mobil uygulama üzerinde oluşturarak saha ekipleriniz tarafından mobil uygulama aracılığı toplanacak şekilde sunulmaktadır.

  • • Uygulama merkez tarafından tanımlanan bir görev alanı ve bu görev alanına atanmış kullanıcının o bölgede oluşturulan iş emrini gerçekleştirme esasına dayanmaktadır.
  • • Merkez uygulamanın yönetim ekranından idari sınır bazlı, manuel alan çizimi ile görev atayabildiği gibi Excel formatında koordinatlı mağaza listesi ile de saha çalışanına görev atayabilmektedir.
  • • Saha çalışanları uygulamaya giriş yaptıklarında sadece kendilerine tanımlı görev alanına erişebilmektedir.
  • • Görev alanının 200 m civarına geldiği andan itibaren form doldurmaya başlayabilir. Görev alanı içerisine gelmeden form doldurma aktif olmaz. (buradaki 200 m hassasiyeti kurumun ihtiyacına yönelik değiştirilebilir.)
  • • Merkez saha personelini onlara sunulan dashboard ekranlardan anlık takip edebilmekte ve tanımlanmış görevlerin tamamlanma durumlarını raporlayabilmektedir.
  • • Ayrıca çeşitli kullanıcı tipleri ile merkez sahadan toplanan verileri görüntüleyebilmekte, düzenleyebilmekte ve uygun bulmadıklarını tekrar çalışana atayabilmektedir.
  • • Uygulamada hem merkez içerisinde hiyerarşik kullanıcı tipi hem de saha için hiyerarşik kullanıcı tipi atama özelliği bulunmaktadır.

Saha için;

    • » Saha çalışanı
    • » Süpervizör
    • » Saha müdürü gibi

Merkez;

    • » Admin
    • » Editör vb.
  • • Saha ekipleri merkez tarafından anlık olarak izlenebilmektedir.
  • • Saha çalışanının kendine atanmış görevlerin listelenmesi ve harita üzerinde gösterilmesi
  • • Süpervizörün kendisine bağlı saha çalışanlarının doldurduğu formlar hakkında bilgilendirmesi ve kontrolü
  • • Formdaki her soru ya da istenilen sorularda fotoğraf çekme, video çekme, ses kaydı
  • • Online ve offline çalışma
  • • Saha konumlarını koordinatlı olarak merkeze iletme
  • • Tamamlanmış görevler, atanan görevler ve kontrol görevlerinin harita üzerinde farklı görselleştirilmesi
  • • Veri kaynağının geçmişine yönelik sorgu yapabilme (Ziyaret edilen nokta farklı projelerde ziyarete edilmiş bunlar noktanın tablosunda gösterilmektedir.)
  • • Tek uygulama aracılığı ile birden fazla projeyi aynı anda yönetebilirsiniz.
  • • Uygulamada tanımlı dönemlerde aynı nokta ve/veya noktalar için farklı projelerde ziyaretler yapılmış ise değişimi izleyebilirsiniz.
  • • Birbiri ile bağlantılı, özel ve karmaşık kurallar ile tanımlanmış soru formları uygulama üzerine kolayca eklenebilmektedir.
  • • Dashbord dan saha çalışmasına ait raporlama
    • » Tamamlanan form, reddedilen form istatistikleri
    • » Form içerisinde belli başlı soruları takip edebilme özelliği ve bunlara ait raporlar alabilme
    • » Görevlere yönelik raporlar gibi
  • • Tek uygulama ile birden fazla proje yönetme imkanı
  • • Tanımlı dönemlerde (aylık-yıllık) aynı noktalar için farklı tanımlanmış projelerde saha taraması yapıp değişikliği izleme ve analiz etme
  • • Uygulama online olunduğu zaman ‘push notification’ ile anlık mesajlaşma imkanı sunmaktadır.

Tedarikçi Modülü

Sahadan veri toplamak için kendine ait ekipleri olmayan 3. parti olarak bir veya birden fazla tedarikçi ile çalışan kurumlar için oluşturulmuş modüldür.

  • • Merkez firma uygulama üzerinde bir veya daha fazla tedarikçi ekleyebilir.
  • • Eklediği tedarikçiler için çalışma alanları oluşturur.
  • • Ana firma her bir tedarikçinin çalışma durumunu anlık olarak görüntüler, her bir saha çalışanını anlık olarak takip edebilir.
  • • Raporlama ekranından her bir tedarikçi için ayrı raporlar alınabildiği gibi projenin ilerleme durumuna ilişkin toplam raporlarda alınabilmektedir.
  • • Her bir tedarikçi sadece kendine atanmış çalışma alanlarında saha çalışanlarına görev atayabilir.
  • • Her bir tedarikçi uygulamanın ana modülünü kendine atanmış alan içerisinde kullanabilir.
  • • Ana modülde açıklandığı üzere tedarikçi de kendi saha çalışanlarına görev oluşturur, izler, saha çalışanlarını arasında yetkilendirme yapar vb.

Müşteri Modülü

Sahada bir operasyon yürütüp, topladığı verilerinin sonuçlarını müşterilerine harita üzerinde çalışan bir uygulama ile raporlamak ve müşterilerine kendileri takip yetkisi vermek isteyen kullanıcılar için oluşturulmuş modüldür.

  • • Firma her bir projesi için farklı müşteri ekleyebilir
  • • Firma sahadaki formlarının doldurulması ve firma tarafından onaylanmasının ardından online olarak müşterisine nokta raporu sunabilir
  • • Nokta üzerinde değişiklikleri görme, editleme, sorgulama gibi farklı yetkiler verebilir

Gelecek Modüller

Ziyaret Planı ve Rotalama Modülü

Uygulamanın yönetim paneli üzerinden saha ekipleriniz için ziyaret planlayabileceğiniz, oluşturulan takvim çerçevesinde ziyaret noktalarına ilişkin rota planlamasının yapılacağı modüldür.

Oluşturulan her ziyaret için ziyaret noktasına ait özellikler ve notlar girebilirsiniz. Ziyaretler için frekans belirleyebilirsiniz.

Bunların haricinde uygulama saha ekiplerinizi anlık olarak takip etme olanağı sunduğu için planlanan ziyaret rotası ve gerçekleşen ziyaret rotasını karşılaştırabileceğiniz ekranları sunacaktır.

Bunun için Rotaban Lojistik ile entegrasyon yapılacaktır.

CRM Entegrasyon

Kurumların kullandığı CRM sistemleri ile entegre olacak, burada planlanan ziyaretlerin saha ekiplerine görev olarak atanabileceği, sahada gerçekleştirilen ziyaret ve doldurulan formlar içerisindeki bilgilerin bazılarının CRM sistemine online aktarılacağı servislerin olduğu modül olacaktır.

Bizi Sosyal Medya Hesaplarımızdan da Takip Edebilirsiniz