Ana Sayfa
Hakkımızda
Ürünlerimiz
CBS Projelerimiz
Eğitim
Destek
Haritalar
Navigasyon
İletişim

Sık Sorulan Sorular

1.     Navigasyon kullanımı için aylık/yıllık ayrı bir ücret ödemem gerekiyor mu?

        · Hayır, navigasyon cihazınızı aldıktan sonra gps yada kullanım için ayrı bir ücret ödemeniz gerekmiyor.

 

2.     Navigasyon cihazını kullanırken rota dışına çıkarsam ne olur?

        · Cihaz otomatik olarak size yeni bir rota çizer. Hedefinize ulaşana kadar yapılan rota değişikliklerinde yenid

 

3.     Navigasyon cihazımı nasıl güncellerim?a) IGO arayüzü kullanan cihazlar için(Next, Navitech, Goldmaster, AselsanNet, Prestigio, Oblio, FlyAudio, Necvox, Xetec, Hei,Roadstar, Telefunken, Vendeka); www.naviextras.com

        b) Garmin için; www.garmin.com.tr

        c) MLS Destinator için; www.mls.gr/

       

4.     Navigasyon cihazımda Avrupa haritası kullanabiliyor muyum?

        · Cihazların güncelleme web sitelerinde ayrıca diğer ülke haritaları da yer almaktadır. Bu siteler üzerinden istediğiniz ülke haritalarını satın alıp cihazınızda kullanabilirsiniz.

 

5.     Güncelleme nasıl yapılır? Direkt uydudan yapılabilir mi?

        · Güncelleme işlemi markaya göre değişmekle beraber genelde cihaz ya da navigasyonun kurulu olduğu SD kartın bilgisayara  bağlanmasıyla gerçekleşir. Direkt GPS uydularından güncelleme gibi bir durum söz konusu değildir.

 

6.     Harita güncellemek ücretili midir?

        · Navigasyon cihazlarında minimum 1 yıl boyunca ücretsiz güncelleme standarttır. Üreticilere göre bu sürenin üzerine çıkılabilir.

 

7.     Cihazımın ücretis güncelleme süresi ne kadardır?

        · Bazı markalar 1 yıl, bazıları 2 yıl gibi süreler ücretsiz güncelleme verdikleri gibi ömür boyu güncelleme süresi sağlayan markalar da mevcuttur. Ömür boyu güncelleme cihazın yasal ömrü boyunca geçerlidir.

 

8.     Cihazım yılda kaç defa güncellenebilir?

        · Başarsoft yılda 3 güncelleme üretmektedir. Kullanıcılar bir yıl içerisinde çıkan bütün güncellemelerden yararlanabilirler.

 

9.     Güncellemede neler değişir?

        · Her güncellemede harita ve POI verileri değişmektedir. Ancak güncellemeye göre ek veriler ve özellikler de eklenebilmektedir. Güncelleme sırasında yaşanabilecek bağlantı sorunları nedeniyle işleme başlamadan önce program ve içeriğinin yedeklenmesi önerilir.

 

10.    Navigasyon cihazımdaki yazılımı sildim. Ne yapmalıyım?

        · Eğer daha önce yedek aldıysanız tekrar yükleyerek çalıştırabilirsiniz. Ancak yedek almadıysanız cihazınızın yetkili satıcı firması ile görüşüp sorununu giderebilirsiniz.

 

11.    Haritamın güncel olup/olmadığını nasıl anlayabilirim?

        · Marka ve modele göre değişmekle beraber

IGO8 yazılımında : Cihazınızın Menü>Ayarlar>Hakkında

IGO Primo: Menü>Diğer>Yardım>Hakkında>Diğer>İçerik>Haritalar

Garmin : Ayarlar>Hakkında>Haritar menüsü üzerinden harita versiyonunuzu öğrenebilirsiniz.

 

12.    Yeni harita çıktığı zaman nasıl haberim olacak?

        · www.basarsoft.com.tr web sitesi üzerinden yeni çıkan haritaları Duyurular bölümünde bulabilirsiniz.

 

13.    Cihazımda arızı var. Cihazım çalışmıyor. GPS uydusuna bağlanmıyor. Cihazımı bilgisayar görmü?

        · Bu gibi durumlarda cihazınızın üretici firmasına başvurmanız gerekiyor.

 

14.   Haritada eksiklik/yanlışlık var. Ne yapmalıyım?

        ·Harita ile ilgili hata bildirimlerizi harita@basarsoft.com.tr adresine bildirebilirsiniz.

Basarsoft Tum Haklari Saklidir. 2010©